Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

SooooSSSS~

Setiap kali kuar jalan mesti aku nk singgah p timbang berat.. mmg dari dulu sampai sekarang xbole nk lekang. Dulu2 zaman muda belia lagi cun mercon timbang berat msti mesin tuh kate i nie slim.. owhhhhhh~ bak org kata kne tiup angin mau terbang sama2 ngan angin tuh.. kureng asam tol.. mulut xdak insuren ke???

Skrg kalo nk timbang xlebih dr 47kg mmg xsah. HAMPAS!!! tol.. mmbuatkan setiap kali jalan ternmpak mesin penimbang tuh msti nk bertapak jp. ngee~ Memang dah xkesah dah. Kalo nk dating pon nak gak singgah timbang jap. Mmg ngelabah time tuh sebab berat mula cecah 50kg. Risau sangat mmg nmpak dh kegemukan time tuh kt beberapa tmpt kritikal. Org yg dulu kata kita nih kurus skrg kate beso dia ni skrg. Hadoi~ toink toink.. xseswaiii i pendek.. (-_-)

Jiwa hati nurani cari2 kalo ada pil kurus badan.. (pikir2 tu sume keje gile)
Tup2 kakak promote brg dia beli n tunjuk2 body dia. ueeekkk~ xmau i.. hahaha
Ooowwhhh tgk ponggong dh kecik lebih kurang ko je.. akak lg lh dah beranak empat..
Arghhhhhhhh~ jeles k. Pkai pe???? losyen mustajab...
ok pe lagi bile kuar je trus cari bendalah tuh. Ok nk yang paling kuat: warna oren gituh
katanye panas tp ble pkai menggigil i u... uuuuu~
bukan tu je.. pas brape lama pkai losyen tuh. Kne ambk keputusan mendiet. Xmakan malam.
Berhasil k...

CAYALAH....

Skrg mmg x 50 kg lg tp kekal je lak kt 48.. trun ckit kn cantek.. hohoho~

Tp kegilaan nk menimbang je xberubah2..
sampaikan abg z kite belikn penimbang berat badan.. (kang xcakap tuk berat bdn org igt penimbang gula lak) .

taadaaaaa....


abg..... penimbang ni xde suare ar.. hohoho~

biar lah bintang berbicara...(-_-)

Cinta itu indah..

Apabila manusia saling mencintai mulalah pertautan dua hati, harapan demi harapan, dugaan dan pelbagai..

pabila kita rindukan nya, kita berfikir adakah dia merindui kita,
pabila kita menatap gambarnya, adakah dia jua perlaku seperti kita,
pabila kita sentiasa berfikirkan nya, adakah di sentiasa berfikirkan kita atau masih memikirkan yg lain,
pabila kita marah, adakah dia akan memahari kita juga...
pabila kita menjaga pergaulan, adakah dia juga menjaganya,
bila kita meletakkan sepenuh hati kepadanya, adakah dia seumpamanya.. full stop!!

Kadang2 kita tFont sizeerlalu berharap sesuatu yang bertimbal balik. Hanya dua jawapan kepada persoalan di atas. YA atau TIDAK... Semua terserah kepada pasangan dalam setiap perhubungan. Sesungguhnya setenang2 air di muara jgn di sangka tiada buaya.. (opss betol ka nih)

Bagi mengelakkan permasalahan kita perlulah byk bersabar n muhasabahkan diri kerana tindakan yang melulu akan binasa selalu.

Bila bercinta kadang2 lagi byk penipuan dan syak wasangka dan perselindungan. (motif??)

Percintaan ada yang pahit dan ada yang manis. Tepuk dada tanya selera. (^^)v

*tidak ada kena mengena dengan yang mati atau sebaliknyaerm
*tertakluk kepada terma dan syarat. wahaha~

finally...


Akhirnya setelah mengharungi panorama kehidupan sebagai single mingle... ekeke~(yeke??)
pastu pada tarikh yg diperkenan oleh duli2 ahli keluarge sekalian termenterailah janji diperkotakan.. 10/7/10 aku diijabkabulkan... oopppssss!!! (terlebih suda) terikatnya tali pertunangan antara abg Z dgn akak S atau nama penuhnya zasssssssss... layan.. kih3..

Mmg sgt penat sblum majlis nih. Macam2 kono buek. Tp xpe hasil nya terbaek...
Dpt pelamin spon bju spon makeup spon... (kalah artis bagai org spon2 nih) tu lh nti u all cari sedare yg ada kelengkapan cm tu. Sng pilih je mne kenan. hohoho~

Kita kongsi lh ckit gmbr tym tuh ek... (satu je ckup kih3..)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up