Jun 29, 2012

# petua/tips

Cantik Luar Cantik Dalam?

Salam semua.

psstttt..... Mai rapat-rapat. Haha~

Wei.. aku baru balik dari melancong ke rumah keluarga. Mana yang sempat jelah ye. Tak semualah aku pergi. Mana yang sempat je. Sebab bukan keluar rumah sangat. Duduk rumah je kerap. Haha heaven betol aku ni. Jangan ada yang mengumpat belakang eh.

Hai korang tahu tak Malaysia ni kan panas (bajet kau dari oversea kiki~). Ha korang dah tahu panas mestilah tak aku nak main ice skating bagai. Aku pergi terjun sungai pahang. Sampai tak boleh beza kulit aku dengan kulit kayu. Pastu makan macam aku dah tak lama nak hidup dah. Hanya tuhan saja yang tahu. hoho. Menyebabkan aku terpaksa tarik-tarik baju aku sendiri biar nampak baju yang besar, bukan aku yang besar. Hehehhe.... Dah la muka aku nampak kusam je. Aku ni memang kurang pandai jaga diri. 

Jadi aku sekarang ni baru cuba satu produk 'White Coffee Collagen+ Vitamin C'. Harga pun berbaloi-baloi sangat. Korang boleh menikmati sambil melaram. Alah rasa coffee lah cuma rasa dia halus dan kau buang air (kencing) pun takdelah orang sangka yang kau tengah buat air kopi dekat dalam toilet. Haha mendalam betol. Semua apa yang aku nak ada dalam satu produk ni. 


Bak kata orang kedekut "Mengapa belanja lebih untuk kepuasan yang sama"

Nah ambik baca ni. Aku copy paste je lah bagi korang bace. Nanti keding jari jemari aku taip panjang-panjang. Lalala~

Diformulasi baik untuk seisi keluarga dengan gabungan herba-herba bermutu tinggi yang boleh mendatangkan kebaikan kepada tubuh badan manusia dari segi dalaman dan luaran . Setiap tubuh manusia memerlukan pengamalan 5 jenis buah-buahan untuk kawalan system tubuh manusia , White Coffe Colagen plus vitamin C ini digabungkan 5 jenis buah iaitu Acai Berry , Maqui Berry , Goji , Blueberry dan Prune yang mana anti oksidan yang tinggi dalam kandungan buah-buahan ini dapat membantu mengurangkan berat badan , mengempiskan perut buncit , menyingkirkan toksin dalam badan dan lain-lain lagi . Dan gabungan pegaga , kismis , kurma , gingko biloba , madu dan buah tin baik untuk ingatan pemikiran manusia , tajam pemikiran , tangkas bertindak serta dapat mengawal emosi agar dalam keadaan stabil . Campurn Clutathione , Collagen dan Vitamin C dapat mencegh penuaan dan memberi kulit yang semakin cerah dalam masa yang singkat .


Pengambilan secara berterusan dapat membantu mencerahkan kulit , mengurangkan kedutan dan mengatasi masalah kulit kering dan kusam .
Nanti aku akan update transformasi aku bila habis satu kotak (20pek) ni.

Kalau korang nak jugak boleh bagitahu aku. Best price punyalah. Tak perlulah korang nak menahan sampai  tak makan nasi sebulan. Sebab harga macam dua hari makan korang je.

Pengedar ni jual banyak lagi jenis coffee yang berkhasiat untuk korang pilih. Korang boleh tengok blog SINI. Dia jual murah. Aku pun sukalah. (^^v)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:

Follow Us @soratemplates