Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Korang hari-hari busy tak??


blogger-emoticon.blogspot.com hurmm.. kebelakangan nih mood selalu berubah-ubah.

...................................................................................................................


busy wink2*

Salam guyz
Malas nak cite pasal lama bona x update blog.

Cite pasal keje pon malas na nk cite.

Kita cita pasal semalam Sabtukan sya keje.
(eh bukan pasal keje tau)
Ingat nk ot sebab nk ting ting ujung bulan. Tp cancelled.
Sebab sya kena pergi buat kad tett.. Dh lambat kang xsiap lak.
Hajat nak buat dari awal bulan 3 ritu tp xmenyempat je badan nak kesana sini.
So ambil peluang pas keje balik solat n angkut sorg adik ikut sekali.
Tengah siap2 tuh tut tuttt incoming msg.
irda:syah jom jalan ari ni.
aku:ok tp nak wt kad tett dulu.
irda:ok.

kol 3:
kring2
syah kita ada kt seremban prade dh nih. Jumpa cni eh.

Owh ingat g jalan mana.
Rupanya dia nak ajak kita karok. ish3.. hahaha.
Pergi je lah sebab dah janji nk jmpe.
layan~ zazzz. kui3~
blogger-emoticon.blogspot.com
.....................

Pastu di belanje makan. weee~
Sedap gak makanan di. Owner dia org kelantan.
Mak i ada pondan keje situ.. agak2 gay ramai x datang kedai tuh??
hoh..
Sya makan nasi goreng cendawan. yippii best2.

Orang belanja sume sedap.
Korang pon nak belanje ke? bak siniblogger-emoticon.blogspot.com

Nak makan banyak2 biar gemok balik. lalala~

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up