Apr 7, 2012

Iphone Bermadu dengan Android Gara-gara Instagram

Salam..

Long time no see yea..

Wah kebelakangan ni aku sedikit tekanan sebab korang tahu-tahulah telefon aku kan masuk bengkel. Hari khamis baru ni barulah keluar dengan bergayanya. Harap-harap sehat selalulah. Nasib masih dalam tempoh waranti kalau tak memang buat bungkus nasi lemak je lah.

Sorry sorry.

Bukan nak mengomel pasal masalah tu. Ada perkara yang lebih menarik. Yang pasti iphone dah jadi bini tua kerana dapat madu yang vogue (android). Instagram kini boleh dinikmati oleh pengguna telefon android. Sesiapa yang suka bergambar dan tukar tone gambar tu bolehlah layan instagram ni. Sangat simple & nice gitu.
Lepas tu boleh share dengan orang atau usha gambar orang. Tapi kalau nak usha gaambar orang or upload tu kena pakai internet ok. 
 
 

Ohoi pengguna android sekalian. Kalau korang nak application ni bolehlah download dekat google play. Google play ni nama baru dia. Kira nama glamorlah. Nama kampung dia market. Haha jangan mare...

Selamat bekerjasama dengan android robot hijau yang nakal wahai instagram. hikhik~

 


Majority ramai yang bagi ranking yang memuaskan sama macam aku. Baru sat tadi aku bagi dia ranking. Aku just bagi 4 stars je. Cukuplah. Sebab dia belom tahap kebabom lagi untuk aku bagi 5 stars. Lagi pun baru lagi nak bermanja-manja dengan Instgr ni. Mana tahu lama-lama nanti dia main tikam belakang lak. Arghh apakah aku merepek???

Aku rasa kalau app ni boleh buat edit tulisan dekat gambar dan add something yang comel2 ke mesti jupppp aku bagi 10 stars. Haha.

Apa pun saya sudah, anda bagaimana? (*-*)/

p/s: Jangan jeles ye pengguna 3310.

 Ni aku snap guna instagram
Peace.

2 comments:

  1. wowwww bestnya instagram dah ada kt android.. free plak tu. naisss

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:

Follow Us @soratemplates