Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

hujan oh hujan

salam olzz.
Mesti sedih kalau sapa-sapa dah plan nak keluar hari ni kan
Hujan di sini tak berhenti-henti sejak pagi sesubuh lagi sampai sekarang.
Aduh sejuknya memang xtertahan. Mandi pon td terpaksa jer. Nak beku dibuatnya..grrr~

Agak2 sampai bila ujan ni nak berhenti?? Hari ni sume orang melekat kat rumah je.
Nasib baik ambik keputusan keluar g bandar semalam. Kalau x mesti i sedih air mata darah sebab terpaksa tunda hajat ke hari lain.

Hari ni hujan xbenti2,
habis tu biar saya lah benti.
wekk~

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up