Sep 16, 2012

# baru # pengantin

Berkahwin Juga Faizal Akhirnya

Salam...

Dalam 11 orang adik beradik mak aku. Tinggal seorang je yang belom kahwin. Lama kitaorang tunggu nak makan nasi minyak dia tau. Akhirnya dapat jugak... Dia selamat dinikahkan pada raya ketiga haritu. 

Jauh perjalanan kami nak makan nasi minyak sampai ke Terengganu. Bukan Kuala terengganu ok. Tapi yang dah sekaki je dengan Kelantan. Haha teruk sangat dekatnye sampai langkah sekaki dah sampai kelantan kan..hmm Dari Seremban raya kedua pagi tu dah bertolak dah. Ikut jalan gua musang. Panas vontot. Ngee~

Tapi kan tapi kan. Dah lama aku nak jalan jauh yang lambat sampai destinasi ni. Seronok tau. Dapat tengok permandangan yang indah.

Eh jauh-jauh... 

 Balik ke bab asal. Jom layan gambar..


Pak Kecik time ni tengah tunggu tok kadi

Gambar curi sebelum akad nikah berjalan
Okay aku kan otak gile-gile cikit. Biasalah sebelom nikah si lelaki memang taklah pergi tengok si perempuan lagi kan. Aku pergi dengan selambernye ambil gambar wani dan terus pergi jual gambar ni dekat pak kecik (Faizal). Hahaha.. Tak kesampaian hati nak jual-jual gambar. Dia nak sangat tengok dan aku memang hajat nak tunjuk pon. hihi...

Pada hari adik aku Amalina nak kahwin, pagi tu berjalan sesi bergambar untuk mereka. Cantik pulak warna hijau kan.. Nak kahwin lagi sekali boleh tak. Nak pakai warna hijau pulak. Ekekeke~


Banyak lagi gambar sebenarnya. Nanti aku nak upload dekat facebooklah. Tapi nak edit dulu. Nak tau tak aku guna software edit ape. Software ni memang awesome giler ok. Memang dah jadi kesukaan aku sebab paling mudah, banyak pilihan dan comel-comel pon ada. Nanti aku share software apakah itu. Gambar yang ada dekat post ni aku belom edit lagi. Tak sempatlah. Bz lah sangat kannn...
 
Selamat Pengantin Baru Pak Kecik dan Mak Kecik

 Babai semua.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:

Follow Us @soratemplates