Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Lip Tint Yang Comel

Salam...

 

Hai fuh fuh berabuk lak.

Baru-baru ni aku ada beli benda alah yang kecik comel sangat. Untuk makluman korang, aku ni tak suka pakai lipstik sangat. Rimas melekit-lekit kat bibir. Pastu ada sesetengah tu berkilat bibir bila pakai. Siapa yang suka kilat2 dekat bibir tu sesuailah. haha. 

Okay. Benda yang aku maksudkan ni adalah lip tint. Erk pernah dengar tak apa tu lip tint? Check google ok. Malesss nak explain. Kih3~

Rupanya macam-macam jenis lip tint dah ada kat Malaysia nih. Cuma sekarang baru popular sedikit kowt. Aku usha-usha terus berminat bila tengok warna dan hasilnya dekat bibir bila kita pakai lip tint ni. Harga pon murah dan berbaloi sebab hanya perlu pakai sikit je kt bibir pastu kau ratakan lah.

Pheww~ Aku menghabiskan duit dengan beli seberapa banyak yang aku suka. Lalala~ 

Siap bagi list
1. Tony moly lip tint
2. Pa dolly (warna merah nyah..)
3. Odbo lip tint (orange)
4. Obuse tint (pink gugurl haha)
5. Kaka tint (tak ingat nama warna apa. :p)

Total= Kira sendiri. Hahahaha~ Kalau berminat boleh beli dekat Lip Secret

Tauke dia very baik. Haha~ K lah jom tengok model lip tint >>>>jom muntah beramai-ramai


Ada ala-ala bibir korea tak? Aku tak paham kenapa orang kata pakai lip tint ni ala-ala bibir Korea. Lawa sangat ke bibir Korea tuh???? Puhhhh~



Sila abaikan muka tak mandi tapi pakai tudung siap sapu lip tint bagai. haha~

 P/s: Ini adalah iklan tak berbayar lagi. Silalah tolong bayar.. Wahahaha~

Okaylah kalau korang minat cube tengok dekat SINI dan SINI. Babai darlingku sekalian. Nanti saya update lagi ok. Kalau malas tu nipis. Lalala~


8 budak comel:

Razfira said...

sweet :)

pelangi isya said...

Hehe. Thankz.

ila said...

tahan lme x pkai trutama pas mnum air?

pelangi isya said...

Hilang sikit r. Tapi tgk cermin ada lagi wrna. hik3~

Nurul Syaqillah said...

dah beli dah cantik boleh possing mcm artis korea heehee

pelangi isya said...

hikhik~ mesti kalah artis korea nanti. :p

Anonymous said...

harga berapa ?

nabyllafaten1 said...

kalau kne air hilng tak??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up