Oct 22, 2012

Menikmati Pizza hut chicken spicy delight

Assalamualaikum.

Bila merajuk haruslah mintak macam-macam. Baru lega rasa hati. Hahaha~ Kalau nak save money kenalah sentiasa bodek dan ambik hati aku. Boleh? argh apakah? haha.

Jadi hari tu aku call pizza hut dan order. Gila kau. Aku tak tau nak cakap menu apa aku nak. Nak pizza lah. Pizza apa-apa lah. Haha bole? janji pizza yang bulat2 macam lempeng tu. Huh. Berpeluh-peluh aku bukak internet cari nama yang sesuai dan senang untuk aku sebut. Air muka jatuh ke pizza lah kalau salah sebut menu. Maaf aku memang kampungan sikit. Anak jati lah katakan. Kalau sebut lempeng pisang ke, kelapa ke reti lah aku.

Meh nak review ckit rasa pizza nih. Arghh rasa kari kuat. Tapi heaven gile aku taruk sos cili lagi. Baru kebabom. Sebab tak pedas sangat pon cuma rasa kari dia kuat. Huu~

Saiz regular boleh dihabiskan dalam masa 30 minit.

Sekian.

1 comment:

  1. jom singgah sini! :)
    https://www.facebook.com/pages/SweetStyle-Collections/273237019370761

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:

Follow Us @soratemplates