Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Suami Itu Suami Saya

Salam.

Tajuk aku pon sendiri tak paham kenapa begitu rupa. Haha.

Iye saya dah lebih setahun berkahwin. Macam-macam perangai dia yang saya kenal. Saya sayang suami saya. Muuuahhh. Haha. Dia baik sangat dekat saya. Saya nak pergi jalan-jalan dekat tesco dia ok je. Tak pernah larang saya nak pergi mana-mana kecuali pergi jauh-jauh. Pokoknya dia susah nak kata tak. Kalau nak apa-apa beli jelah.

"Abg nak baju" Dia kata ambiklah. "Abg nak beli mekap hehe" hish belilah nah duit ni. "Abg jom pergi Poh Kong" Dia lari dan tukar topik. Hoh pulak! hehe.

Macam-macam aku nak belikan. Tapi bukan selalu ye. Kalau selalu alamatnya makan nasi ikan kering aku nanti. Hah "aku" pulak.

Tadi bukan main cantik bersaya-saya.

Ok masuk balik.

Perangai dia tak pernah nak pikirkan diri sendiri. Asyik pikir orang lain. Ni yang jeles ni. Jangan pikir orang lain. Pikir i je tauu. lalala~ 

Eh dekat mana kita tadi?

Ok suka tau bila dapat baju baru. Ala kita beli murah-murah jelah. Jangan demand lebih dan membazir beli mahal-mahal. Selalu beli baju kat tesco sebab senang beli barang dapur sekali kehendak buaya sekali. Kihkih. Nanti kita snap gambar kalau dah pakai baju baru tu. Ala... tapi kalau nak sepasang ngan kita bolehlah beli dekat tesco. Semua tesco ada baju ni kot. Ala... janganlah pakai depan kita tau. Nanti terpaksa ambik lipstik corak2kan dekat baju macam iklan sabun basuh baju tuh. Kita pakai daia lah. Tak tau boleh hilang ke tak nanti. hihik~

Kami tak giler branded. Pakai murah janji sedap pakai.
Tapikan bukan selalu tau beli pape. Berbelanja jangan ikut nafsu saitonnn dan mengikut ketebalan poket.

Perhatian!!
Kepada semua perempuan jangan kacau suami saya.
Hikhik
Ingat tau.
Babai.

Tau tau tau..
Ingat.

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up