Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Kenapa Bulu Mata Gugur?

Salam kawan maya. (maya karin) hikhik~





Eh semalam bulu mata gugurlah. Orang katakan kalau bulu mata gugur tanda ada orang rindu. Owh ke benci? Ntah tak ingat aku. Tapi tu orang dulu-dulu lah cakap.

Fakta 1: Dah bulu mata baru nak tumbuh baru (cee fikir kalau bulu mata anda tak gugur dan tumbuh je jadi berlambaklah bulu kat mata anda) 

*Yetakyejugakkan*

Fakta 2: Eh mujur tak masuk matakan. *kecoh betol. 0_0
Fakta 3: Suka hati dialah nak gugur ke apa.
Fakta 4: Bulu hidung gugur sendiri jugak tak????

(-_-)v

3 budak comel:

My Ritz said...

Mohon tukar Joe Falcon kepada Mentari Minda - isya salah tulis tu... :) cuba check di exchange link

Ikan_Pari@@ said...

bulu mata boleh jadi uban tak? :o

pelangi isya said...

My Ritz: hah? Tak retilah nak tukar. Cm ne?

Ikan: Jap nak pikir. Jap eh. Jap eh. >>>Pikir>>>>

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up