Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Bercerai!!!

panas topik ari nih..
rumah tangga mana xkan bergolak.. skali skala putir beliung akan muncul jgk.
Diam2 seseorg itu, ble mrh @ rase x puas ati akan menyebabkan org itu especially lelaki menunjukkan rse xpuas hati dorg kt si isteri.

Cube teka apa terjadi bila pergaduhan or isu2 sensitif muncul dlm kehidupan sesebuah keluarga.
1. pukul (biasenye laki r kn.. kih3)
2. nanis (holoholoholo... pompuan kot)
3. mengadu kt mak or ayh (org tua ble tgk ank cm ni msti dh ngelabah)
4. baling2 barang
5. hentak2 barang n so on
6. mula lh larikn diri..
7. ank2 bingung
8. diam..
9, byk lh lagi. 'lu pikir r sndiri.. wa x larat nk listkn sume nye ok)

Mybe untk org yg berpengalaman mcm aku x seberapa layak utk menilai sume ni. Aku sndiri bujang lagi tau.. but no available.. lalala~
Tapi berdasarkan apa yg aku lihat td. Benda ni kecik je. Tapi sekecil api bole membara n membakar diri.
Tambahan lagi bila kita tinggal dgn ibu bapa skali. Bila gaduh ofcos lh ada yg nanis2 n ibu bapa pon panik dan sama2 naik angin. Rasionalnya, xde penyelesaian untuk mslh remeh jika cmpur tgn bermula dgn api+api.

solution yg bole di buat:
wt muka yg sgt x innocent. (eh msti lh.. kita x wt pape pon kn)
wt2 x thu (what happen nih....)
pastu g kt laki yg mrh tuh. (tgu lama ckit, kang x pasal2 kita yg kne)
then slow talk lh kt laki tuh ckp knp jadi cm nih.. hmm kita wt dialog nk3??? best ckit nk menghayati.. hik3

si penyibuk: knp ni tettt... apa dh jadi?
si suami: xde lh biase lh mslh umh tgga.. pastu mak cmpur tgn jadi cm ni lh.
si penyibuk: laaa... ye lh tp knp jd cm ni. Knp kakak nangis? cbe cite ckit.
si suami: ni soal hati..
(adoi dh mcm filem soal hati. ada kan?? huhu)
si penibuk: Knp lak
si suami: biase bole je hujan2 pon ambk n anta dia g kje. Basah2.. ni tbe2 lak naik kete ngan supervisor dia.. bukan xbiase org ambk kalo ujn pon..
si penyibuk: (adoi kureng paham mulanya..) knp kakak nk g keje ni ngan laki ke?
si suami: xlh ni pasal pg td. Kn dia balik keje pagi. hujan pastu dia naik kete ngan laki.
si penyibuk: ooo jeles lh ni. alah tetttt nih.. xde papelh tuh. bla bla bla bla...
byk lagi tp malas nk taip... kah3... cube wt cite sndiri ye.

hmm... ssh gak kn ble dh berkeluarga.. jeles menjeles ni lumrah alam. Tp biasenye pompuan kuat cmburu tp ni laki yg kuat cmburu. Ada gak laki cm ni. Sbnrnye kita bertuah ble laki ni jeles kt kita. Nmpk sgt yg di benar2 mencintai kita n xnk kehilangan kita. So sweet...
Tp ada tempatnye.. kalo smpai tgn naik kt sana cni apa kess. igt ngah masuk WWF kot..
Harap2 jauh lh sume tu kt keluarga anda anda dan anda semua ye..
org ketiga yg ada di sekeliling xperlu lh naik angin sama. Tp kita bole membantu meringankan situasi tuu.. kebijaksanaan anda mampu menyelamatkan keadaan. Amin..

(owh bru teringat.. patotlh tbe2 je pg td tutttt masuk bilik then baring2 kt bilik i..) ha tu lh ending cite nih.. gaggaga... jgn pelik lh. n jgn byk assumption lak ek.

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up