Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

kenangan lalu

salam w.b.t... duduk2 tgk2 gmbr lama tibe2 teringat masa kt u dlu... ewah cm dh lama lak aku meninggalkan zaman di universiti padahal xsmpai 2 bulan lagi aku menganggur kt umh neh. hmm.. dulu mse time habis kelas je cpt2 ajak cik tehah p cafe mamam. wah byk nye makanan.. aku pilih2 then cari purse putih yg dh jadi cream tuh. ish mana lak nih.. adoi bru teringat tertinggal bwh bantal kt bilik. Dan2 kerap lak cm nih. Almaklumlah kt bilik bwh bantal tuh cm kire selamat gituh dr perompak malam. Kalo dorg seluk2 cnfm tersedarnye.. kih3~ nasib ada teman mse nk g mkn. kalo x malu guwe.. Silap2 kne basuh pinggan mangkuk kt belakang. dushhhh!!! Hai rindu lak kt group mse tahun akhir. Sbb sblum tuh aku n tehah group lain dan kita org berpaling tadah. lalala~ bersebab k. Ble dh tension2 wt keje pastu plan2 jalan2 g mkn2, g round KL, g down town ke up town tah.. hehe.. n last skali g i-city. even aku n tehah je pompuan yg 3 org laki lalaki katakan dorg sgt lh menghormati satu sama lain n sng dibwk berborak. part kutuk2 pon thu je dorg nih kalah pompuan. gagaga~

haa ni satu lagi kisah kt u yg sengal mengal. Nk d jadikan al kisah.. g lh nk wt gmbr pasport, leh lak tauke kedai tuh kata aku nih cm org jawa.. (aduh pak... ngak thu ngomong jawa neh. Ngapain bicara sebegituh) pastu xde mkne lh aku nk tny lebih lnjut.. xtau motif dia ckp cm tu kt aku. (sebb mata aku sepet ke?? sbb hidung x mancung ke?? sbb muka aku kuning terang cm kne tenyeh kunyit ke?? arghhh biar r) tp kalo kita tgk cite2 sinetron tu muka dorg cntk2 kn.. lalala~

hmm sape nk gemuk kne masuk u ke?? aku masuk u makin debab aku. masuk cm tiang kuar cm drum.. owhhhh no no no...

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up