Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

The Princess's Man

Seronokkan hari-hari duduk rumah. Pagi petang siang dan malam tengok tv makan tengok tv balik tengok lagi dan lagi. kih3....

Owh...... tidak!!!!! badanku gemok gemok dan gemok kalau macam nih.
Tak pe lah bila duduk rumah sibuk nak kerja, nanti kalau dah kerja mengamuk nak ponteng aku tak tanggung..
Manusia nih selalu tak pernah nak bersyukurkan. Bila tak dapat dia nak, bila dah dapat dia tak nak pulak.
Mari kita lempang dia beramai-ramai..... >>>>> lari!!!!!!!! (ops apasal aku yang terasa) huhu.

Kadang-kadangkan terfikir juga nak kerja je jadi cleaner ke tukang cuci ke (hoi sama je kan!!) >sambil lutu-lutu kepada<
Ape ingat tu kerja kotor ke? itulah kerja yang paling mulia tau. Asal kerja yang halal. Dapat gaji tiga empat ratus pun sekarang nih aku dah kira seronok sangat dah. Boleh kita enjoyyyyyy...
Wah sangat gila aku sekarang..



Hehe ala-ala low profile.. tak mau tunjuk muka yang tak berapa nak comel dah tuh.
Tak apa... tak payah mengiyakan. Buat aku hangin je nanti.
Dah la sekarang ni memang aku cepat naik hangin. ke banyak angin?? ayoyo.
Kadang-kadang rasa nak marah je. Pastu nak marah nak marah. grrrrrr......

Tapi kalau dapat tengok cite korea rasanya boleh hilang marah. Terus hilang stress tau. hahaha...
Lebih-lebih lagi cerita The Princess's Man. Memang superb. 5 bintang terus lungsum i bagi u....
jom layan...... eh chop chop coco cola. hehe.  eh kol 9 mlm nti lh ye. bye

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up