Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Boring = Bosan

Arghhh sangat bosan. Tengok tv, tengok internet, baca-baca tah pape. Pastu baring. huhu
Hari ni cuti dewali. Ingat tak ada lah sorang-sorang dekat rumah. Tapi kena tinggal jugak. 
Sedihkan?? Siapa nak teman sila angkat tangan...

grrrr tekak ni pon satu tu jam lah nak tercekik tulang. Yang aku ni pon satu p makan tulang buat apa.
Sampai bilalah tulang ni nak hilang. Tak tahan lak rasa dari tengahari tadi duk sangkut dekat tekak aku.
>>>>>> nangis. Tak ada sapa pon pelulik. Benci. Babai.



0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up