Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Kalau sunyi nak buat apa ye...

Malas nak cerita pasal lama tak post apa-apa kat blog. Pastu tup-tup senyap balik. hhehe..
Ni mesti kes tuan blog nih kering gusi tak tau nak cerita pe.
>>>>>>>>>> BETOL BETOL BETOL... (sambil hantok hantok kepala kat lantai)

Kesian blog nih asyik hilang seri jer. hee~
>>>>>>>>>>>> ALA NI NAK BAGI SERI LAH NIH.. CEPAT-CEPAT SAMBUT SERI.

Macam-macam dah perjalanan blog nih. Selalu memaksa aku menyerikannya sejak aku dekat universiti lagi sampailah aku bukan lagi patut dipanggil cik.
Macam-macam mimpi dan impian yang aku impikan. Ada yang nyata dan ada yang tidak nyata.
>>>>>>> MESTI KORANG MAKIN TAK FAHAM AKU KAN??? aku pon tak paham!! huh.

Sekarang baru aku paham, kita mesti buat sesuatu untuk mengisi hidup kita. Sebab hidup tak akan terisi kalau kita duduk diam je. Contohnya kalau kita perut kita kosong so kenalah makan.
Betol tak??? Sebab kalau tak makan macam mana perut kita nak terisi. (tapi... jangan lah isi sampai lebih had. Nanti jadi gemuk macam aku nih ha)

Nak tau apa yang aku isikan setiap hari???

1. tengok tibi
2. makan
3. main internet
4. macam lapar... jadi makanlah lagi
5. intai-intai peti ais. Ambik mana yang perlu. ehem2
6. tahan diri.
7. tengok cermin. (owhhhhh gemok)
8. skipping lah. nak kurus.
9. 20kali skipping terus kt penimbang. psstttt ppsssttt apasal tak turun sikit pon. Buat penat jer.
10. Korang paham-paham lah.
sekian...

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up