Oct 15, 2011

Yong tau fu

(sumber: google)

Alamak terliur teringat yong tau fu.
Hish nak buat tapi tak reti..... en.google ada resepinya tapi si manja ni nak bermanja dengan
en.kedai. Tolong buatkan boleh... Asyik saya je masak. Awak lah pulak masakkan untuk saya. Nanti saya tukar dengan wang emas boleh?? >>>>BOLEH BOLEH SANGAT.
Laju jer tauke kedai tuh nanti kalau aku cakap macam tuh. Adoi..

(sumber: google)

Wahhhhhh... glurp.
Dugaan makan. Kenapalah yong tau fu ni mahal sangat.. Korang tau tak? hmmm
tak apa tak apa. Nanti aku nak kawan baik dengan orang kedai yang ada jual benda alah ni. Untung-untung boleh dapat free kalau datang ziarah kedainya. wahahahah....

K lah malam nih nak mimpi makan yong tau fu. Jom mimpi sama-sama. Tapi jangan mintak yong tau fu aku tau. Hang kene beli sendiri walaupun dalam mimpi. ngee~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:

Follow Us @soratemplates