Jan 30, 2012

Akhirnya tukar tamplete yang menarik hati

Salam..

Penat jugakan melakukan proses pengubahsuaian blog. Sakit-sakit mata dibuatnya. Dah penat-penat buat tiba-tiba tengok ada tamplete yang lebih cantik terus tergugat hati. Tapi perlu ditundakan hajat tu pada tahun akan datang lak lah. Macam tak ada kerja lain pulak asyik menggode benda alah ni. 

Sebenarnya aku terpaksa tukar tamplate lain lain sebab tamplete sebelum ni yang aku ada cerita dekat post ini 
tulisan dia tak berapa cantik dan terjojol bijik mata nak baca. Dan aku rasa terlebih keperempuanan lak dengan bunga sana sini. Aku pon tak paham tapi bila pakai skirt labuh rasa macam perempuan sangat. (habis aku ni perempuan ke apa???)

Errrr... korang janganlah ingat aku ni tak bersyukur jadi wanita. Tak baik tau.. Ni aku tiba-tiba nak share dengan korang peranan wanita. Wanita ini 'ibarat pasir di pantai'. Sebab apa aku cakap cam tu korang jangan tanya sebab aku main cakap jer. lalala~

Alah video tuh tak boleh nak upload lah. Dan aku pun tak tahu menahu sebabnya. Maybe next time aku tunjuk dekat korang ye. 




(*-*)v Peace.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:

Follow Us @soratemplates