Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Penangan menang Sukan Sea 26 - kalah dalam Olimpik

Wah wah over aku ni. Sejak bila lah aktif sangat pasal bola nih. Ekekeke~
Cuba cakap siapa lagi yang nak sokong pasukan negara kita kalau bukan kita sendiri. 
Orang kita sekarang ni lebih bangga dengan bangsa dan orang luar berbanding bangsa dan negara sendiri. Nak buat macam mana. 
Tu kan hak individu. 
Tapi yang peliknya orang luar ni tetap bangga dengan bangsa dan negara mereka. 
Jarang kita dengar dorang kutuk-kutuk bangsa dorang kan. 
Bagus sangat semangat macam nih. 
Jadi marilah kita berharap agar kita menjadi orang yang boleh dibanggakan. 
Sekian haha dah terpesong.

Ekceli aku saja-saja nak cerita kisah selepas  
kemenangan Malaysia dalam sukan Sea 26 (bola sepak)
Wah bukan main semua. 
Pakat-pakat beli jersey bola Malaysia. 
Hari-hari mau pakai. wahahhaa... 
Good.. 
Jangan selepas Malaysia kalah dengan Syria dengan mata 2-0 terus hangpa rasa nak bakar jersey tu lak.
Langit tak selalunya cerah.
Memang tak dinafikan pemain Syria hebat-hebat belaka. 
Gaya permainan dan larian superb.  
(adoi mesti ada yang marah kalau aku silap) 
Tapi memang tak boleh nak disalahkan pemain harimau muda jugak. 
Mungkin mereka keletihan dan ada yang injured. 
Dimaafkan. 
Tapi kalau dah rest lama nanti diaorang kalah jugak, janganlah korang menempelak mereka lak. 
Bagi sokongan moral kepada mereka. 
Macam sokongan yang korang bagi dekat MU, Chalsea, Liverpol, ntah pape lagi tah. 
Ok paham??? 

Teruskan menyokong Malaysia




p/s: jangan hina aku walaupun aku bukan aktif sukan pon. :(

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up