Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Petua kebahagiaan

Ha hari ni cik pelangi nak bincang cikit ciri-ciri cari pasangan dan mendapat sesebuah keluarga yang utuh. Bagi point je lah eh. Tak lah berjela-jela lak kang.
1. hensem/cantik (hahahha gurau je. Kalau hensem tapi perangai cam hampeh tak guna gak kan)
2. bijak cikit dari kita. (supaya kita akan lebih menghormatinya.
    Tapi jangan yang bijak tapi tau kutuk orang je. hehe)
3.jangan cari yang tidur sampai tengahari baru nak bangun (orang kata bangun lambat rezeki kurang)
4.jangan liat bangun solat. (especially subuh tuh)
5.boleh membimbing kita (contoh sembahyang berjemaah. Bila macam tuh akan menjadikan masing-masing   
   saling mengingati antara satu sama lain)
6.kelakar (buat hidup sentiasa bahagia dan hilang stress)
7.jangan cepat marah. (memang harem lah sape yang kuat marah/berang tuh korang tinggakkan je)
8. ha lu pikir lah sendiri. wawawa~

terakhir jangan lupa buat solat istiqarah untuk memastikan jodoh kita yang sebenar...

babai..............



0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up