Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

wah banyak nye hari x mengupdate..



salam sume..

tibe ujung minggu bru reti nk mengupdate.. (sbb time nie mula terasa bosan)

ok hari tu kite dh jnji nk tunjuk gmbr mse merelease tension kt stadium n ber posing2..

nah nengok..

queen of the year.. lalala~
tidak tu bukan i......
peace...... dkt trak pn jadi.

aik hang sowang jer ke????
aah.. nie pn suh tukang kebun dok ambkkn gmbr nih.. hik3. Sume jgn lh jelez k..

kite ni bz kebelakangan nih. Asgmnt lec bg byk sgt. Smpai xtahu nak buat yg mne satu dulu..

HEBATKAN!!!!
(gambar hiasan sendiri)

ha sbb tu lh dekat seminggu tau kite x update blog nih.. ninjau gak hari2 tp time nk post somting je terdengar sore asgmnt memanggil2. Cm dh datang seru gituh.. so kne lh siap kan.

cm nk nanis2 tau wt keje nih.. Skrg pn byk asgmnt. Tp kite enjoy.. hak3.

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up