Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Sampai Banjir La Pulak

Salam.

Banjir di Kuala Lumpur. Teruk jugak sampai sesak satu KL. Aku tak terasa pun sebab aku tak duduk KL lah. Jom tengok keadaan banjir di Kuala Lumpur.

 
Banjir di Kuala Lumpur

Tapi mungkin tak seteruk banjir dekat Thailand. Negeri yang berdekatan pun turut terasa.


 

Sungguh kasihan mangsa-mangsa banjir tak kira di mana saja mereka berada. Banyak harta benda musnah dan ada juga yang sampai kehilangan keluarga, kawan-kawan dan nyawa sendiri sebab banjir. Mungkin sudah tersurat semuanya. Ajal maut di tangan tuhan. 

Aku bersyukur sebab banjir dirumah aku hanya mampu untuk menghanyutkan selipar aku dan en.bunbun sampai bergelimpangan ke belakang rumah.

  Tengok..... 

Banjir jugak dekat rumah aku. Tenggelam buku lali aku. huh! Meraung-raung selipar aku hilang. (dalam hati wah kena beli baru nih!!! Kuikuikui~) Last-last dijumpai. :( Haha

P/s: Banjir kejap je. Tak sempat pun nak main sampan. phui~

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula: