Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Bila Orang Tak Pandai Solek Melaram

Salam. 

Semalam tetiba je nak main make up.
Almaklumlah muka tak comel. Lebih-lebih lagi bila tak makeup. 
Pucat dan kusam. Erk~

Aiseh tak de perubahan pon. Kui3~
Ada orang cakap aku pakai make up macam tak bermake up pun.
Tak kan aku nak cakap "eh belum bermakeuplah. Guna inner shine je"
Erk?


 Tak nampak pon warna-warni kat muka??
Huhu
Anggaplah ni solekan untuk remaja.
Simple n Nice. Macam blog ni,. Kui3.

Alat bertukang: Pelembap Fair&lovely, foundation Silky Girl, Compact powder Silky girl, blusher Silky girl, Eye liner Silky girl, Listip Silky girl dengan pelembap bibir nivea. Produk silky pilihan aku. Sesuai dengan muka aku. 

Peace (*-*)v



4 budak comel:

Ikan_Pari@@ said...

banyak nye produk gune sekaligus (´o`)

pelangi isya said...

aiseh orang laki tau ape??

Wani said...

Entah kenapa, tp sy pun rasa mcm sis tak make-up apa2, haha! Tp takpe, simple2 pun dh ok. :)

pelangi isya said...

hahaha... eh belum bermakeup lah. inner shine je. Tengok ni. Bling3x. Kuikuikui.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up