Mar 5, 2012

Termenungku Sendirian

Salam.

Mulakan hari dengan peace.(*-*)v



Eh tak ada peace sebab aku termenung. 

Jom kenali pemilik blog.

Kepada yang follow blog aku terima kasih. Sedar tak sedar 25 tahun aku di dunia nyata ni. Perjalanan blog ni sejak aku belajar dekat universiti lagi, merangkak ke zaman pekerjaan, ke zaman kekeluargaan dan sehingga kini. Agaknya akan sampai aku bercucu cicit ada lagi ke?? Ntahlah. Mungkin blog ini akan mati juga. Eh birthday aku belom lagi tau. Tunggu 1 Mei  dulu. Korang siap-siapkan hadiah, Walaupun kita tak kenal tapi aku terima je hadiah dari sesiapa. 
hahahhaha~

Aku pon tak faham kenapa nak perkenal diri bagai.
Sebab aku tak artis.
Kalau artis tak yah kenalkan pon korang dah kenal. 
Peace.

Makin tak faham.
Babai.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:

Follow Us @soratemplates