Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Pertama kali dapat duit syiling baru



Salam.

Agak ketinggalan bas aku ni. Macam mana boleh baru dapat duit baru setelah lama diedarkan. Mari lihat perbezaannya.




Agak2 nanti orang ada masalah penglihatan (buta) boleh cam tak duit tu? kalau tak nanti kena bagi pendedahan dekat mereka.

Lagi satu duit baru ni boleh guna dekat telefon awam ke? dia boleh kesan amaun duit tu tak? hmm dah lama tak guna telefon awam. Korang macam mana?
Published with Blogger-droid v2.0.4

5 budak comel:

Ikan_Pari@@ said...

kalau kene tukar dengan syiling ade coklat kat dalam pon orang tak sedar

shaf said...

tak berkenan aku dgn duit baru ni... :P

pelangi isya said...

Ikan: wei gigit dulu duit tu kalau dapat. Baru sedar. hahaha~

Shaf: tak kisah pon duit tu cam mana. Tapi duit makin kecik. Lambat penuh ar tabung cam ni. kikiki~

Nurul Atika said...

tak boleh guna untuk telefon lagi. btw, duit 20sen kaler kuning tau :D

pelangi isya said...

Semua duit syiling baru kala kuning kn? Susah lah tak boleh guna lagi. Kalau dalam dompet sume duit baru. hahaa.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up