Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Beg Baru

Salam.

Agak kepoyoan teserlah kot...




Semalam punyalah terperanjat aku. Post laju kalau datang memang hon sekuat hati ek. Huhu... Aku yang dalam rumah jadi lintang pukang. (apekes?)

Eeee.... Ada orang bagi something. Atas nama aku pulak tu. Masuk terus koyakkan tanpa nilai-nilai murni. Ye lah rumah aku ni jarang dapat surat atas nama penghuni rumah ni. Surat Dr. yang sudah berpindah je memanjang. Buat penat berkejar keluar je. Korang silalah bagi aku surat eh. Adoi jangan surat layang lah ataupun surat mengorat kami lah. Kiki~

Eh harini tetiba berjalan pakai beg baru. Poyoskan.
Babai (*-*)v

posted from Bloggeroid

2 budak comel:

Ikan_Pari@@ said...

ingatkan baju askar tadi O:

pelangi isya said...

haish.... macam mana bole nampak macam baju askar plak.. errrr~ (*-*)???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up