Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Penakut

Salam.

Sila jangan salah faham. Bukan nak cerita pasal penakut lagu Yuna tu. Err aku entah kenapa tak suka lagu tu. Terngiang2 rangkap "ini tidak adil tidak adil tidak adil....." Sila maafkan saya kepada peminat lagu tu. Sekian.

Aku nak cerita pasal seorang manusia yang penakut. 

Akulah orangnya tuh. (-_-)v
Meh aku cerita masa dulu-dulu zaman nenek kebayan. Aku ni penakut sangat.
 (aku tau korang nak cakap takutlah pada tuhan)
Maaf~
Memang aku takut tapi ni satu perangai aku yang aku tak paham. 
Takut sangatnya tahap tah pape. Pergi tandas kalau malam memang tak la aku pergi sorang2.
Mesti berteman. Kalau boleh ajak masuk sekali dalam tandas.
(err adik-beradik aku pon penakut termasuk kakak aku)
Macam-macam nak dibayangnya bila dalam tandas.
Masa kecik-kecik mesti takut keluar tangan dalam toilet bowl, ada benda intai dekat tingkap lah..
errr aku sambil cerita pon sambil takut. hehe.

Kalau nak duduk dapur pon takut tau. Sekarang pon takut.
Kadang-kadang cover line panggil-panggil en.bunbun.
Dengar dia menyahut tu kira ok  lah. (jangan takutkan aku ok)

Aku kadang-kadang marah en.bunbun suka kejutkan aku tiba-tiba duk belakang aku.
Macam nak baling senduk je. @#$%^&!
Lepas pada tu aku asyik terbayang bukan-bukan je.
Rasa macam ada usha aku lah apa lah.
 Ce tak kaco awal-awal, tak de lah aku ngelabah je kat dapur.

Sekarang ni aku banyak perlu kena mesti beranikan diri. Duk dapur sorang-sorang.
Kalau tak dapur tak berasap untuk makan malam.

Korang penakut jugak tak???
Aku ni pelik. Penakut tapi suka tengok cerita seram. (sebab tu kot jadi penakut)

Eh korang marah ke aku tulis-tulis pastu potong?
Nak tau tak..
Aku kan ada lah tengok cerita zombi tajuk "The Walking Dead"
Memang seramlah sampai mimpi pon mimpi zombi. Arghhh @#$%^*?
Baru ni aku mimpi dracula pulak. Apekes? 
Babai.

3 budak comel:

Ikan_Pari@@ said...

ni banyak sangat tengok cerite berunsurkan seram / hantu ni. tu sebab dah melekat dalam kepale <_>

pelangi isya said...

Errr agaknye lah.. kikiki~

shaf said...

kakak kalau basuh pinggan malam2 pastu tiba2 rasa takut apelagi sebut nama salah sorang anak then "sini jap teman mak..." huhuhu...mmg minat tgk cerita serammm...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terjah Mereka Pula:


up