Jom tengok apa yang menarik ^^v

Exchange List

Pose perempuan gedik-gedik

Salam.

Mesti korang dah biasa tengok pose yang lelaki suka cakap pose gedik. Kebiasaannya pose muncung mulut ala-ala angelina jolie, tayang muka sebesar-besar alam, dan macam-macam lagilah. Jap aku pikir aku ada tak pose cam tu (*-*)?.

Kesiankan siapa yang suka bergambar dengan gaya-gaya yang tidak digemari sesetengah lelaki. Eh kalau posing gambar kaki, gedik tak?


kaki siapa lagi besar
Tak kan...
Ala tapi kenapa ada orang kata ambil gambar kaki segala macam gedix jugak kan. Tapi layan jugaklah. haha. Sekarang ni macam trend orang ambil gambar kaki, gambar separuh-separuh, gambar ala-ala kretif gituh. Ntah lah aku tak tau sangat walaupun aku ada gak sesat terambik subjek photography dulu.

Apa-apa pun tak baik kita cakap perempuan gedik-gedik. Mak kau pun perempuan ok. Babai (*-*)v

0 budak comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archive

Terjah Mereka Pula:


up